Ennakkosoitto auttaa asiakasta muistamaan

Ennakkosoitto on tehokas ja asiakasystävällinen palvelu, jossa muistutamme asiakkaitanne erääntyneestä saatavasta ennen varsinaista muistutusvaihetta. Yhteydenotolla motivoimme asiakasta maksamaan laskunsa ajallaan.

Palveluneuvoja puhuu puhelimessa.

Suosittu ennakkosoitto on tehokkaaksi osoittautunut lisäpalvelu, jonka avulla on mahdollista saavuttaa jopa kymmenen prosenttia paremmat tulokset kuin ilman sitä. Ennakkosoiton tarkoituksena on tavoittaa asiakas ja saada häneltä maksulupaus. Ohjeistamme asiakasta tekemään maksun suoraan tilillenne. 

Yrityksenne maineen kannalta on tärkeää, että huolehditte asiakkaistanne mahdollisimman hyvin. Ennakkosoitto voi pelastaa pitkänkin asiakassuhteen, kun asiakas kokee, että hänestä todella välitetään. Mikäli asiakkaanne saama alkuperäinen lasku on hävinnyt matkalla tai siihen liittyy muita epäselvyyksiä, ennakkosoitto on hyvä keino selvittää niitä ennen kuin lasku menee perintään. 

Ennakkosoittopalvelun hyötyjä: 

  • Kassavirran nopeutuminen 
  • Laskuun liittyvien epäselvyyksien ratkaiseminen 
  • Parempi asiakaskokemus 

Soittoyritysten määrä määritellään käyttöönottovaiheessa. Mikäli asiakas jättää laskun edelleen maksamatta, perintäprosessi jatkuu yhteydenoton jälkeen.