Asiakastyytyväisyys
Asiakkaiden, myyjien ja toimeksiantajien tyytyväisyys on toimintamme ytimessä.
Asiakkaiden, myyjien ja toimeksiantajien tyytyväisyys on toimintamme ytimessä.
Liiketoimintamme ja yrityskulttuurimme keskiössä ovat myyjät ja toimeksiantajat, joita palvelemme koko organisaatiomme laajuudella. Myyjämme ja toimeksiantajamme eivät ole harmaata massaa, vaan jokaisella on omat tarpeensa, toiveensa ja odotuksensa, joita pyrimme ymmärtämään, palvelemaan ja ennakoimaan. Tunnemme avainkumppanimme, tuotamme heille lisäarvoa ja ylläpidämme korkeaa asiakastyytyväisyyttä.
Aito kumppanuus myyjien ja toimeksiantajien kanssa tuo molemmille osapuolille muutakin kuin suoraan euromääräisesti laskettavaa liikevaihdollista arvoa. Asiantuntijoina pystymme muun muassa tukemaan asiakkaitamme kuluttajaluottojen osalta heidän luotonmyöntö-, sopimus-, laskutus-, muistutus- sekä irtisanomisprosesseissaan. Me tiedämme, millaisia vaatimuksia lainsäädäntö asettaa, ja miten näitä vaatimuksia tulee huomioida edellä mainituissa prosesseissa. Hyvässä kumppanuudessa asiakkaamme kääntyvät ensisijaisesti meidän puoleemme, kun on kyse luotonantoon ja perintään liittyvistä asioista. Meille alan asiantuntijoina on kunniatehtävä löytää ratkaisuja myyjiemme ja toimeksiantajiemme kysymyksiin.
Myös vastavuoroisuus on tärkeää. Kun myyjät ja toimeksiantajat arvostavat tekemistämme, he ovat myös valmiita maksamaan meille asianmukaista korvausta asiantuntijuudestamme. Keskustelemme asiakkaidemme kanssa avoimesti meitä askarruttavista asioista, joihin asiakkaamme pyrkivät aktiivisesti löytämään ratkaisuja ja näin tukemaan toimintaamme.
Myyjä- ja toimeksiantajakeskeisyys on esimerkiksi: