Kundfokus och partnerskap är kärnan i vår affärsverksamhet

Kund-, säljar- och uppdragsgivarnöjdhet är kärnan i vår verksamhet.

I centrum av vår affärsverksamhet och företagskultur står säljare och uppdragsgivare, som vi betjänar genom hela vår organisation. Våra säljare och uppdragsgivare är inte en anonym massa, utan var och en har sina egna behov, önskemål och förväntningar, som vi strävar efter att förstå, betjäna och förutse. Vi känner våra nyckelpartners, skapar mervärde för dem och upprätthåller en hög kundnöjdhet.

Ett genuint partnerskap med våra säljare och uppdragsgivare ger båda parter mer än enbart ett direkt mätbart omsättningsvärde i euro. Som experter kan vi bland annat stödja våra kunder inom konsumentkrediter i deras kreditgivnings-, avtals-, fakturerings-, påminnelse- och uppsägningsprocesser. Vi vet vilka krav lagstiftningen ställer och hur dessa krav bör beaktas i de ovannämnda processerna. I ett gott partnerskap vänder sig våra kunder i första hand till oss i frågor som rör kreditgivning och indrivning. Som branschexperter ser vi det som en hedersuppgift att hitta lösningar på våra säljares och uppdragsgivares frågor.

Ömsesidighet är också viktigt. När säljare och uppdragsgivare uppskattar vårt arbete är de också villiga att betala en rimlig ersättning för vår expertis. Vi för en öppen dialog med våra kunder om de frågor som bekymrar oss, och våra kunder strävar aktivt efter att hitta lösningar som stöder vår verksamhet.

Säljar- och uppdragsgivarfokus innebär exempelvis:

  • Proaktivitet som skapar mervärde
  • Lönsamma och behovsanpassade lösningar
  • Konkreta mätvärden för framgång
  • Ett gemensamt tankesätt vid utveckling av verksamheten
  • Aktiv kommunikation och långvariga kundrelationer
  • Att agera som expert och ha självförtroende i det egna arbetet
  • Att göra svåra saker enklare för kunderna
Kvinnan och mannen pratar runt bordet.
Kvinnan och mannen pratar runt bordet.